Najčastejšie otázky

Aké druhy tovaru poskytujete na predaj?

Poskytujeme na predaj rôzne druhy látok, šité produkty pre deti, bytový textil a iné produkty.

 

Je tovar ponúkaný v e-shope nový?

Samozrejme, všetky naše produkty a látky sú nové.

 

Aké minimálne množstvo látok musím objednať?

Minimálne množstvo pri látkach je 50 cm ak nie je uvedené inak.

 

Vypadajú farby produktov a látok aj v skutočnosti rovnako ako na obrázkoch v e-shope?

Farby produktov a látok v skutočnosti vypadajú takmer identicky ako na obrázkoch v e-shope. Môžu sa mierne líšiť kontrastom alebo jasom, čo môže byť spôsobené nastavením monitora.

 

Je nutné sa u vás pred nákupom zaregistrovať?

Nie, u nás nie je nutné sa pred nákupom zaregistrovať.

 

Aké sú u vás možnosti platby?

U nás sa dá platiť v hotovosti pri prevzatí - dobierkou alebo bezhotovostne platbou vopred prevodom/vkladom na účet a vopred platobnou kartou.

 

Aké sú u vás možnosti dopravy?

Zásielky odosielame 123-kuriérom, slovenskou poštou alebo Packetou.

 

Ponúkate aj dopravu zadarmo?

Áno, dopravu zadarmo ponúkame pri nákupe nad 59 €.

 

Poskytujete aj možnosť osobného odberu na vašej adrese?

Samozrejme, osobný odber je možný pri platbe prevodom na účet, alebo pri platbe kartou.

 

Ako rýchlo vybavujete objednávky?

Objednávka býva zvyčajne vybavená ihneď. Tovar skladom odosielame do 1-2 pracovných dní. Tovar, ktorý je skladom u dodávateľa do  5-10 pracovných dní.

 

Aká dlhá je záručná doba výrobkov, ktoré ponúkate vo vašom e-shope?

Záručná doba našich výrobkov je podľa § 620 Občianskeho zákonníka stanovená na 24 mesiacov.

 

Ako mám postupovať, ak chcem tovar reklamovať?

V tomto prípade je potrebné, aby ste prešli do sekcie "Reklamácia tovaru" a postupovali podľa pokynov. V prípade nejasností alebo iných otázok nás môžete kontaktovať e-mailom na info@divazo.sk alebo telefonicky na čísle 0907326881 a my vás oboznámime s ďalším postupom reklamácie

 

Keď mi tovar nesadne rozmerom, farbou alebo sa mi nepáči, môžem ho vrátiť?

Samozrejme, kupujúci v zmysle § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov, môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prijatia.

Tovar musí byť zaslaný späť tak, aby sa počas prepravy neznehodnotil, t.j. zabalený v obale, v ktorom bol doručený, spolu s kópiou faktúry. Tovar nesmie byť poškodený, látka nesmie byť strihaná. Peniaze vám vrátime do 14 dní odo dňa, kedy nám bude tovar doručený späť na našu adresu. Celý postup nájdete v sekcii "Vrátenie tovaru".